Un racó en el que es permet somiar. Tanca els ulls i estén les ales...

dijous, 12 de juliol del 2018

Ni em dol, ni estic de dol

No em dol res.
Res de qui no m’interessa que em dolgui.
No em dols tu, ni ell, ni l’altre...
I em sento tan alliberada!
Temps ençà que em dolia tot;
cada parcel•la de pell i...
...ara no em dol gens.
M’estaré tornant de gel?
Però jo vull ser foc!
Foc o espurnall,
no per desfer cap glaciar
sinó per combatre el dolor que, ara,
ja no em dol.
Com alleugera l’aigua
i quin gust cremar.
Ja no em dol el que dol a la majoria.
I és que no vull ser com tothom,
sent aquest el meu secret per
ser foc,
ser forta,
ser immune,
única
i gairebé, gaire... bé:
indestructible.
Perquè ja no em dol;
ni em dols
ni em dol res,
res
de
RES.


2 comentaris:

  1. Difícil, però possible, que no et dolgui res. La felicitat cal saber guanyar-se-la.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'has "pillat"... Són aquells petits auto-enganys que ens serveixen per sobreviure i, com tu dius, guanyar-se la felicitat.

      Elimina