Un racó en el que es permet somiar. Tanca els ulls i estén les ales...

dissabte, 16 de febrer de 2013

La meva boca em traeix

               La meva boca em traeix. La teva, em perd.



Em traeix en mossegar-me el llavi, quan tinc els teus a un pam.
Em perd pel dolç tast de la teva saliva.
Em traeix per negar-me cent una vegades als teus ardents petons.
Em perd la teva llengua sinuosa que s’entrellaça amb elegant passió.

Obro els ulls i atanso la meva boca al buit. Els tanco i la tinc amb mi, dins i fora meu.



               La meva boca em traeix. La teva, em perd.


1er Premi 25è Concurs Literari Nou Barris

10 comentaris:

  1. Captes molt bé el contrast, i de cops la maleïda contradicció, entre la traició i el perdre, realitat i desig, allò meu i teu...

    ResponElimina
  2. Gràcies Fidel, Arnau i Helena. Em complau que us agradi; sobretot venint de tres poetes de la vostra talla. :-)

    ResponElimina
  3. Uff! A mi també m'agrada molt... ;o)
    Gràcies Martina
    B7s

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per llegir-me, Fra Miquel! B7s

      Elimina