Un racó en el que es permet somiar. Tanca els ulls i estén les ales...

divendres, 19 de setembre del 2014

Grinyols

Fotografia: Irene Rock ON Fittipaldi
Avui, no m’agrado.
Em grato el cap
grapejant pensaments
que grapo a l’estora granulosa
per trepitjar-los, després, amb poca gràcia.
Una gralla vola; l’envejo.
No és grat sentir-se grava
en una vall de gramínies.
Pujo i baixo graons,
gradualment però sense ordre.
Em bull la sang i no és grana.
Gargaritzo cants gregorians;
avui em grinyola la gramàtica.
Ni estic engripada
ni em congratulo
de no agradar-me, avui;
que em veig gran
i em sento grisa,
gripau o granit.
No m’agrada no agradar-me, avui
ni m’importa si és, o no, greu
o si estic, o no, grillada.
Però avui, no m’agrado
...i em grinyola tot.
 

4 comentaris:

  1. Un mal dia el pot qualsevol.
    Un bon dia,encara més!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I ben distrets que estem amb aquests alts i baixos! ;-)

      Gràcies, Xavier.

      Elimina
  2. Todos tenemos días que no deberían tener un lugar en el calendario.

    Siempre , desde niño, me gustaron los cuentos y , de ellos, esos personajes que escondían en su interior la magia que no todo el mundo posee ; recuerdo aquella rana que , con un beso , se convertía en princesa y...

    un petó

    y

    Martina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mí tambien me gustaban los cuentos y me siguen gustando, sobretodo con final feliz.

      Gracias por el beso principesco y por tu siempre atenta lectura. Jaime.

      Elimina